Marvel hírek

Marvel hírek

Pókember: Idegenben kritika - Én vagyok Pókember

2019. július 12. - marvel hírek

Figyelem! A kritika Spoilereket tartalmaz a Bosszúállók: Végjátékról és a Pókember: Idegenbenről!!!

A Végjáték után én nagyon vártam ezt a filmet, főleg hogy a második előzetes szerint bevezetné a Multiverzumot az MCU-ba. De ez sikerült neki?

Képtalálat a következőre: „spider man far from home”

A történet 8 hónappal a Végjáték után jár mikor Peter az osztályával egy Európai kirándulásra készülődnek. Peter félre akarja tenni a másik életét és csak lazulni akar a barátaival, amit nem enged neki az állandóan őt hívogató Nick Fury. Eközben megpróbálja bevallani érzelmeit Mjnek, ám mikor Velencébe érnek megjelenik egy óriási víziszörny, aki elkezdi pusztítani a várost. De ekkor megjelenik egy új szuperhős akit Peter osztálya Mysteriónak nevez el. Este Nick Fury meglátogatja Petert és bemutatja neki Quentin Becket alias Mysteriót, aki elmagyarázza Peternek hogy ő egy alternatív univerzumból jött amit ezek a szörnyek (az Elementálok) elpusztítottak és most Peter univerzumán a sor.

Képtalálat a következőre: „spider man far from home”

A történetről annyit hogy ezt is 2 felé lehet osztani. Az egyik a világot mutatja be a Végjáték után és hogy Pókember a világgal karöltve gyászolja Vasembert, valamint az Elementálok felbukkanását és legyőzését. A másik fele pedig Mysterió nagy tervét. A történetbeli csavarok zseniálisak, oly annyira hogy még a csavarokba is vannak csavarok. A látvány az egyik legjobb amit Marvel filmbe láttam mivel itt nem kifejezetten akciókra használták. Mysterió illúziói zseniálisak voltak és gyönyörűen megvoltak csinálva, oly annyira hogy a hideg futkosott a hátamon mikor Mysterió be 420-aszta Petert. A zene zseniális, minden helyre egy oda illő zenét raktak be, valamint Mysterió témája az egyik legjobb Marvel zene.

Kapcsolódó kép

A karakterek is tökéletesek. Őszintén szólva én a Hazatérésben kinem álhattam Tom Holland Pókemberét, de ezt látván úgy gondolom hogy ő a tökéletes a fiatal Peter szerepére. Samuel L. Jackson hozza a szokásos Nick Fury formát, akin meglátszik hogy mivel kimaradt 5 év kétségbe van esve mivel nincs képbe mindennel. Én soha nem is gondoltam volna hogy Zendaya ilyen jó MJ lesz. Igaz hogy ez az Mj egyáltalán nem hasonlít a képregényes MJ-re de éppen ettől jó. És Jake Gyllenhaal Mysteriója, OMG!!! Az egyik legjobb képregényfilmes gonosz akit valaha láttam. A motivációja zseniális, hogy annak idején Tony Stark lenyúlta a találmányát és Vasember halála után ő akarja betölteni az űrt Tony után. És az a legjobb a karakterében hogy ő csak egy egyszerű ember egy motion-capture ruhában. Valamint nem hiszem hogy meghalt mivel mint kiderült nagyon eszes a karaktere. És ugye a 2 stáblistás jelenet amelyből az egyik utalás a 4. fázisra, am másik pedig az egyik (hanem a) legjobb stáblistás jelenet. Jó volt viszont látni J.K. Simmonst, J. Jonah Jamesonként. Valamint még itt is érezhető hogy Mysterió nem egy egyszerű 1 filmes gonosztevő akit 5 perc alatt elfelejtünk, hanem egy olyan aki mély sebet ejt a főhősön mivel megutáltatja a világgal és még fel is fedi az identitását.

Képtalálat a következőre: „spider man far from home”

Végszó: Nekem rengeteg elvárásom volt a filmmel kapcsolatba (hogy jobb legyen a Hazatérésnél, zárja le a 3. fázist, nyissa meg a 4. fázist, zárja le az 1. felvonást, nyissa meg a 2. felvonást, folytassa a Végjátékot és állja meg a helyét önállő filmként is.) de a film magasan túl szárnyalta őket. Humor jó volt, bár nem annyira hogy szakadva röhögjek de jó volt, Tom Hollandot megtudta szerettetni, az MCU egyik legjobb gonoszát mutatta be és tökéletesen megalapozott a 4. fázisnak. Igaz a Multiverzumban csalódtam de valamit valamiért. Szerintem nyugodtan kijelenthetem hogy ez az egyik legjobb Pókember és MCU film.

Köszönöm hogy végigolvastad a kritikát (vagy ha legörgettél a végszóig). Ha szeretnél még ilyen tartalmakat kövesd az oldalunkat: https://www.facebook.com/Marvel-Hírek-2333996530162185/?modal=admin_todo_tour

A bejegyzés trackback címe:

https://marvel-hirek.blog.hu/api/trackback/id/tr5314941998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása